Wednesday, May 13, 2009

Testimoni 9

Salam Kak Ameru

Saya memang belum pernah makan jamu apatah lagi majoon. So satu hari member menunjukan pos laju yg berupa jamu langsing yang telah memberi kesan kepada dirinya. Dengan tetiba hati nie terdetik untuk mencuba ...apasalah nyer kan ...so buka la website nie ..dan bermula chatting dgn Kak Ameru yang banyak memberi semangat dan keyakinan untuk mencuba

Bila tiba pos laju dirumah suami dah tanya apa benda tue...so saya memula malu nak cakap then masa malam tu tak pandai nak masukan jamu ke dalam vagina erm so terpaksa suh suami masukan jadi tak jadik nak suprise lagi ..ehhe malam tu gak test hahah nak tau wat happen, suami kata betul la hebat la jamu nie ..mana tak selalu saya yg kepenatan, nie suami yg tak larat? Saya tido dalam tersenyum bangga ..

Semalam masuk dua hari saya makan, kali nie suami merengek meminta hahah ...suker nyer ..then bermula la segalanya pastu berakhir dengan pertanyaan ”rasa mcm baru kahwen jer still ada dara” so saya rasa sungguh seronok dan bersyukur ..that jamu kacip ..

Majoon pulak banyak membantu saya untuk tidak keletihan kalo tidak selalunya waktu pagi kaki mesti rasa lenguh-lenguh ..then pagi malas sungguh nak bangun sebab terlalu letih malam tadi tetapi ianya sugguh berhasil dengan pemakanan majoon nie badan jadi ringgan dan segar serta angin dalam badan pun asyik keluar jer baguz untuk membuang angin...tak habis kat situ jer ..pastu saya rasa perubahan pada payudara dan punggung yang menegang untuk mengembalikan dan menaikan payudara dan punggung .. kata Kak Ameru ianya dapat membentuk ke bentuk yang asal ...so memang besh la tks Kak Ameru

alhamdulilah ..hope ianya sesuai selamanya ...May Allah Blessed U Sis

From
PrincezEma