Monday, October 22, 2007

Jamu Lansing Kencang

JAMU LANSING KENCANG

Jamu Lansing Kencang dapat membantu anda jika anda inginkan bentuk tubuh yang ideal dalam tempoh yang singkat. Ianya bertindak memecahkan lemak pejal menjadi Tenaga dan akan menyekat nafsu makan anda. Ia tidak berbahaya kerana tiada dadah atau steroid didalamnya semata2 herba2 tumbuhan.

Jamu Lansing Kencang ramuannya dari herba-herba tumbuhan ianya agak masam dan pedas sedikit akan tetapi ia telah dikapsulkan . Ianya ternyata berbeza dari Jamu Akar Kayu. Jamu Lansing Kencang ianya dicipta khas utk membakar lemak secara selamat dan tidak ada masa untuk senaman, tapi kalau dapat lakukan senaman lagi cepat tindak balasnya dan anda pon sihat. Inilah jalan alternative membantu kita mendapatkan bentuk badan yang ideal.

Cuma kena pastikan Minum air yang banyak utk anda minum kerana ia akan berasa kehausan setidak2nya 2 liter air sehari atau 4 mineral water 600ml dan lebih bagus lagi ia akan melakukan pencuciannya amat berkesan.

Cara pengambilannya:-

Dengan pengambilan sebiji sehari setengah jam sebelom waktu makan anda. Pastikan anda makan setelah 1/2 jam dari pengambilan Jamu Lansing Kencang ini. Jangan sekat pemakanan anda.

Insyallah pada sesiapa yang ingin mendapatkan bentuk badan ideal sebelom perkahwinan, function inilah cara yer yang paling berkesan.

Semenanjung

1 botol - 10 biji - RM55.00 - 10 hari
2 botol - 20 biji - RM110.00 - 20 hari

Sabah/Sarawak

1 botol - 10 biji – RM60.00 - 10 hari
2 botol - 20 biji – RM120.00 - 20 hari